miércoles, 13 de septiembre de 2017

Anna Gabriel, ho sento per les pintades ofensives de València, ja sabem de quin peu calcen t@ts els radicals.

Aprofito, no puc deixar de dir-te que em sorprens i de vegades em deixes meravellada.

Com a feminista(de molts anys) de la diferència de fa menys, filla d'anarquista i mare republicana em quedo bocabadada amb l'estratègia d'acció de la CUP.

Sembla que esteu desplegant una vella estratègia "militar" o com se li vulgui dir. Infiltrar-se en les files de "l'enemic" per tal de sabotejar-lo des de dintre. El que està passant, a nivell polític avui a Catalunya, fa pensar en aquesta vella estratègia. Esteu ajudant a "dinamitar" amb la vostra desobediència a un sistema corrupte de capitalisme salvatge en català, però amb conseqüències no desitjades, fent fort a un sistema brut, mentider i corrupte de capitalisme, encara més salvatge si cap, en castellà.

Entenc i comparteixo el rebuig més profund contra la classe política que ens roba i menysté però penseu que podreu construir alguna cosa millor de la ma d'aquesta mateixa classe política que rebutgeu? no ho acabo d'entendre. Tot s'esborra pel fet de parlar català (durant molt temps, la burgesia catalana era mol castellana, no en volia saber res del català)...és el vostre llistó d'exigència? On l'internacionalisme, la solidaritat entre els pobles oprimits, la germanor de la classe obrera treballadora i honesta?

A no ser, es clar, per la vostra estratègia.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Por favor, comentarios.